понеделник, май 23, 2005

Кајгана форум

Кајгана форумPa preprochitah go - ne videh deka sum spomenaval tokoz mnogo makedonichiata. Jas ne ve negiran - ti si postoj. Obake ne e moam da vi pozvolim na mojat dedo i pradedo da im korisite pametta be.
I na drugite 200 iljadi bugari ubiti vo i za makedonija.
Isto jas sum siguren deka si videl sam (so svojte ochi) deka i Goce i Dame i Jane i koj sakash e pisal deka e bugarin, zashto da fludiram forumot so edni i isti fakti. Jakoim ne verish - odi sam vo muzeja vo Sofia i vo Blagoevgrad - vij orginalite - i jako pak ne verish ... mi porukja im auth test vo sotbi ili druga agencija - makedonskata Vlada ovo ne go bara zashto?

Za Fakti na google baraj ili vo ne Jugoslovenska biblioteka.
Jas ne sum uchitel. Ako imash ti nekakvi fakti da mi kajesh ovoj ne e vistina - dobre. Ako nemash (a i ti nemash) name shto da zborim

Za Pliska mojesh da odish i vidish vo Pliska vodoprovodot ot 8 vek. Jas sum go vidal sam.
I oshte Vo bulgar samo sum chel za nego - ali sum siguren deka e vistina deka e akademici ot Rusija pisale i ot drugi stani - ne ot Jugoslovenia.

i vij za kalendarot kakov sajt sum ti dal, ali i tam bulgarizatori.
A Bredfort i toj li e bugarizator Насмевка
A Karnegi Anketa i te Намигнување?

Jas neznam dali sa oni na bulgarite provodnici.

Jako sakash sliki - nema problem ke ti dam - ama na mene mi e prez ... racete dali ti sakash da mi verish ili ne.
Kako e kazano:
Koj ima ochi da vidi
Koj ima ushi da chuva

.. a koj bara - namira.


Za flodiraneto - koga se e sluchilo, Jas ne si spomnam - ako e stanalo e po nevnimanie izvini?

Последната промена е направена од nikolayds на Пон Мај 23, 2005 4:57 pm. Мислењето е променето 1 пати