петък, юни 03, 2005

Простотията на нашите QA

Много тъпо племе са понякога. Аз ссе мъча да направя свестна програма и учано нон-стоп нови платворми следя, нови методологии. QA не нестига че са двама на програмист, ами не се мръдва да прочетата и ред. Правя им семинари, обеснявам кое как трябва да работи, каква е логиката, ама те са си научили едно и си го въртят на пръста. Знаят една клиент-сървър апликация и ме торзмозят че така трябвало да е е и в Уеб апликацията. Не сядат да прочетата какво е стандарт, къде са стандартите, как да се ползват, ами само си знаят своето. А като им кажеш да ходят да прочетат първо я администаративно ръководство, я w3c.org все едно им бъркам в мозъка. Ами то без учене не може да се минава към нови платформи. И после се изостават с графика - ми да научат първо какво трябва да правят и да не правят безмислени тесто.
Ей го - обеснявам им че место да се занимават с откриване на правописни грешки - да тестват сървъра ми дали може да поеме голямо натоварване - 10 човека отдел + 15 в инния- не.
Неможели да се организират, ако само те можели да свалят сървъра значи аз съм виновен. Ма простотия до шия ей. Началника и той ужким и на тях начални е дигнал ръце - викам му - ми човек отива утре в банката този сървър, а не е тестван елементарно за натоварване - знам че съм велик програмист ама и аз може да съм направил грешка - той мисли че се шегувам с него.
Просто не е лесно да се работи с хора дето хал хабер от технологии си немат, а на всичкото отгоре нещат и да учат.